112 jaar SIXT. 112 jaar traditie.
Afwijkende inleverlocatie
Ophaaldatum
Inleverdatum
Luchthaven, stad of adres
Help Center
Hulp bij reserveringen, het ophalen van de auto, noodgevallen en meer.

Autoschade betalen

Ik heb een klacht over een schadeclaim, waar kan ik die indienen?

We zijn blij met je feedback en nemen je klacht of opmerking serieus. Zo kunnen wij onze producten en diensten constant verbeteren. Om de feedback zo goed mogelijk te kunnen verwerken vragen wij je om je klacht in te dienen via damage-benelux@sixt.com.
*Vergeet niet om het schadenummer erbij te vermelden*
 

Ik kan schriftelijk geen contact met jullie opnemen. Wat moet ik doen?

Neem dan telefonisch contact met ons op door te bellen met onze schade afdeling: 023-5698656.
 

Zijn er ook administratiekosten van toepassing bij schade afhandeling?

Ja, bij alle schadeclaims heb je te maken met een kleine toeslag van administratiekosten. Deze kosten worden bepaald door de hoogte van je factuur of claim.