112 jaar SIXT. 112 jaar traditie.
Afwijkende inleverlocatie
Ophaaldatum
Inleverdatum
Luchthaven, stad of adres
Help Center
Hulp bij reserveringen, het ophalen van de auto, noodgevallen en meer.

Moet ik het voertuig volledig opgeladen terugbrengen?

Wij stellen het op prijs als u de auto opgeladen terugbrengt, maar u hoeft het voertuig niet volledig opgeladen terug te brengen. Wij zijn ons ervan bewust dat het opladen van uw voertuig voor terugkomst een zorg kan zijn. Daarom bieden wij oplaaddiensten aan om u gemoedsrust te geven en tijd te besparen.   
 

Als het elektrische voertuig wordt teruggebracht met een lager laadniveau, en u heeft noch de Prepaid lading noch de Oplaadservice geboekt, dan geldt een vergoeding per kWh ontbrekende accucapaciteit. De geldende tarieven zijn gebaseerd op de kosten voor snelladen bij een openbare snellader en zijn op te vragen bij de SIXT stations. 
 

Wat is "Prepaid laden"? - Op de SIXT locatie kunt u kiezen voor de Prepaid acculading die een vaste prijs biedt zonder verborgen kosten. Ook voor de Prepaid acculading geldt een korting op het standaard kWh-tarief. Met deze optie kunt u tijd besparen doordat u het voertuig niet hoeft op te laden voor inlevering. U brengt het voertuig gewoon terug met een lagere ladingstoestand. Houd er echter rekening mee dat ongebruikte capaciteit niet wordt terugbetaald. 
 

Wat is de "Oplaadservice"? - Deze toeslag kan worden gekocht op het moment van reservering of bij het ophalen van uw voertuig op de SIXT locatie. Als u kiest voor de oplaaddienst, betaalt u een vast bedrag voor de dienst, plus de prijs voor de kWh die nodig zijn om de overeengekomen laadstatus te bereiken. De overeengekomen laadtoestand is het laadniveau waarmee u de auto heeft ontvangen. Bij aankoop van deze dienst krijgt u ook korting op de standaard kWh-prijs voor het opladen van de accu. U kunt naar de kWh-prijs vragen bij het ophalen van uw voertuig bij SIXT.