Pullach, Duitsland, 10 augustus 2016 – Een nieuwe online aanwezigheid voor Sixt: de mobiliteitsaanbieder heeft zijn corporate website grondig vernieuwd. Bezoekers van de website www.about.sixt.com komen alles te weten over het familiebedrijf in de vorm van video’ s, animaties en allerlei informatie. Het inhoudsconcept is volledig ontwikkeld door medewerkers van Sixt, waarbij het reclamebureau Jung von Matt ondersteuning biedt in termen van de website uitstraling.
- Innovatieve homepage met een uitgebreid ontwerp voor de wereldwijde mobiliteitsaanbieder.
- De nieuwe website toont alle facetten van het familiebedrijf en biedt uitgebreide informatie.
Het nieuwe en innovatieve internetaanbod is de wereld van Sixt met zijn verscheidenheid aan diensten en verschillende branches. In een inleidende video laat een virtuele camera over de hele wereld van Sixt alle producten en dochterondernemingen van het bedrijf zien, van de premium carsharing service DriveNow en zijn transfer service provider myDriver naar de Sixt Limousine Service en Sixt Leasing SE. Met deze nieuwe website presenteert Sixt zich in een modern design en biedt uitgebreide informatie over onderwerpen als succesfactoren, de geschiedenis van het bedrijf en belangrijke prestatie-indicatoren. Er is ook een gedetailleerde presentatie van het officiële programma voor maatschappelijk verantwoord ondernemen van het bedrijf, de Regine Sixt Children’s Aid Foundation’ Drying Little Tears’. Ook de reclame- en marketingcampagnes, die een belangrijke rol spelen bij het versterken van het profiel van de mobiliteitsaanbieder, hebben een eigen menu-item en presenteren de meest succesvolle Sixt reclamemotieven van over de hele wereld.
Bij het ontwerpen van de nieuwe website heeft Sixt veel aandacht besteed aan detail. Het bevat daarom een groot aantal ‘paaseieren’ zoals korte animaties op de afzonderlijke producttegels. En het spreekt voor zich dat de website volledig geoptimaliseerd is voor mobiele apparaten.
De nieuwe website www.about.sixt.com is nu online. Voor het einde van het jaar wordt een uitgebreide carrièreafdeling toegevoegd, waar potentiële kandidaten informatie krijgen over functies en manieren om deel uit te maken van de wereldwijde Sixt familie. Tot die tijd is de carrièrewebsite te vinden op www.sixt.jobs.
Alexander Sixt, lid van de Raad van Bestuur bij Sixt SE vermeld:
Het doel van onze innovatieve online aanwezigheid is een adequate afspiegeling te zijn van onze unieke geschiedenis en bedrijfsstructuur. Omdat Sixt haar klanten niet alleen mobiliteitsoplossingen op maat aanbiedt, een grote vloot van premium voertuigen en hoogwaardige diensten – we hebben ook een geschiedenis die meer dan honderd jaar teruggaat en productdiversiteit biedt waar geen enkel ander autoverhuurbedrijf in Duitsland aan kan wennen’.
Over Sixt:
Sixt SE heeft haar hoofdkantoor in Pullach bij München en is een toonaangevende internationale aanbieder van hoogwaardige mobiliteitsdiensten voor zakelijke, zakelijke en particuliere reizigers. Met vertegenwoordigingen in meer dan 100 landen over de hele wereld breidt Sixt zijn aanwezigheid voortdurend uit. De sterke punten van de onderneming liggen in het hoge aandeel premium auto’s in het wagenpark, de consistente servicegerichtheid van haar medewerkers en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Al deze sterke punten samen hebben de onderneming een uitstekende marktpositie verschaft. Sixt werd opgericht in 1912 en onderhoudt allianties met gerenommeerde merken in de hotelindustrie, bekende luchtvaartmaatschappijen en talrijke vooraanstaande dienstverleners in de toeristische sector. De omzet van Sixt Group bedraagt EUR 2,2 miljard (2015).
www.sixt.co.uk