Sixt autoverhuur wilt iedereen laten weten wat er met u kan gebeuren als u een auto huurt en u een ongeluk krijgt. Sixt hoopt dat iedereen veilig zal rijden en hopelijk zal dit nooit bij iemand gebeuren, maar als het gebeurt is dit wat u moet doen.
Sixt raadt u aan om u aan te melden voor een van onze LDW-verzekeringen. Als u zich niet inschrijft voor een van onze verzekeringen en u krijgt een auto-ongeval dan bent u verantwoordelijk voor de volledige waarde van de huurauto. Echter, als de klant het minimum LDW accepteert, is de klant alleen verantwoordelijk voor €300 voor het ongeval, op alle categorie groepen. Een aanbevolen keuze van Sixt. Het is de goedkoopste verzekering om te krijgen maar het kan u duizenden euros besparen als er iets zou gebeuren wanneer u een auto huurt.
De andere verzekering die Sixt autoverhuur biedt is de Super Top Cover LDW, die de niet-aflaadbare verantwoordelijkheid elimineert. In dit geval, als u in een auto-ongeluk krijgt zult u niets voor het voertuig verschuldigd zijn. Meer informatie hierover vindt u op de Sixt Verhuur Informatie Pagina!
WAT DOE JE ALS JE EEN AUTO ONGELUK KRIJGT MET EEN SIXT HUURAUTO?
Ten eerste, zorg ervoor dat iedereen in beide voertuigen ok is en bel onmiddellijk 112 als iemand gewond raakt. Terwijl u op de politie wacht kunt u +31 (0)23 56 986 56 bellen waarmee u Sixt over het ongeval kunt vertellen.
Als de klant verzekerd is, wordt het voertuig vervangen bij het kantoor waar u de auto heeft gehuurd. De klant moet een defecte dekking hebben om het slepen van het voertuig te dekken of om een nieuw voertuig te leveren. Vergeet niet dat een ongevalmelding over het incident moet worden ingevuld en aan de politie moet worden overhandigd.
Sixt hoopt dat dit mensen helpt die op zoek zijn naar informatie over wat er met u gebeurt als u niet de autoverhuur verzekering neemt. Rijd veilig tijdens jouw reis!