SIXT PREMIUM REINIGINGSPROCES | ONZE HUIDIGE HYGIËNE MAATREGELEN | FLEXIBILITEIT IN JOUW RESERVERINGEN | FAQS & CONTACTGEGEVENS |
Click to jump to:
- SIXT PREMIUM CLEANING STANDARD
- OUR CURRENT HYGIENE MEASURES
- RELIABLE AND FLEXIBLE BOOKINGS
- FAQS AND CONTACT DETAILS
SIXT PREMIUM CLEANING STANDARD
Onze belofte aan jou: ieder voertuig doorloopt de SIXT Premium Cleaning Standard. Dit is een meerstappenproces, om het potentiële risico op besmetting te minimaliseren, op basis van aanbevelingen van de WHO. We gebruiken de nieuwste reinigings- en desinfectiemiddelen om het risico op virusoverdracht tot een minimum te beperken.
ALGEMENE VOERTUIGINSPECTIE
- Volledige voertuiginspectie
- Inspectie van het interieur
REINIGING VAN HET INTERIEUR
- Verwijderen van afval en gevonden voorwerpen
- Het stogzuigen van de bestuurders- en passagiersomgeving
- Het stofzuigen van de achterbank
- Ramen aan de binnenkant reinigen
- Het stofzuigen van de kofferbak
HET REINIGEN VAN DE BUITENKANT VAN HET VOERTUIG
- Ruitenwisservloeistof wordt nagekeken en indien nodig bijgevuld
- Voertuig wordt door de wasstraat gehaald
- Kwaliteitscontrole wordt uitgevoerd
DEEP CLEANING OF COMMON TOUCHPOINTS
- Het stuurwiel
- De dashboards
- Handgrepen
- Radio- & infotainmentknoppen
- Bekerhouders
- Middenconsoles
- Deurgrepen – binnen en buiten
HYGIËNEMAATREGELEN OP DE VESTIGINGEN
Om virusoverdracht te minimaliseren op onze vestigingen, bieden we hygiëneproducten en hebben we intensieve reinigingsprocessen geïntroduceerd. We volgen de aanbevelingen van de WHO op:
- Het invoeren van plexiglas toonbankdisplays op alle toonbanken
- Alle medewerkers dragen gezichtsmaskers ter bescherming van zichzelf en de klanten. We raden ook ten zeerste aan dat klanten een gezichtsmasker dragen op de vestigingen.
- Er wordt vaker gereinigdop de vestigingen.
- Strikte maatregelen voor medewerkers naast de al geldende regels.
- Het aantal medewerkers en klanten op de vestiging beperken.
We hebben diverse maatregelen omtrent hygiëne geïntroduceerd, die nog verder gaan dan onze al geldende intensieve reinigingsprocessen, zodat we altijd de veiligste omgeving aan onze klanten en medewerkers kunnen bieden in deze bijzondere tijden.
Flexibiliteit in jouw reserveringen!
Blijf altijd flexibel bij SIXT en breng gemakkelijk wijzigingen aan t/m 31 maart 2021.
SIXT biedt je volledige flexibiliteit, zodat je mobiel kunt blijven en met een gerust hart je reisplannen kunt maken. Boekingen gemaakt met de “Betaal Nu” optie kunnen worden gewijzigd voor slechts 1 cent. Boekingen die gemaakt zijn met de “Betaal Later” optie kunnen op ieder moment kosteloos worden gewijzigd..
ALLES OVER JOUW RESERVERING
Je kunt alle informatie met betrekking tot je reservering vinden, wijzigen of omboeken waar nodig en gebruik maken van vele andere diensten die SIXT je aanbiedt, om een veilige en flexibele ervaring te genieten. Klik hier.
FAQs & Contactgegevens
Wil je weten welke vestigingen geopend zijn?
Onze SIXT vestigingennetwerk blijft beschikbaar. Er kunnen lokale beperkingen van toepassing zijn in zwaargetroffen coronavirusgebieden. Op deze locaties zijn de openingstijden ook anders.
Alle informatie omtrent onze SIXT vestigingen en openingstijden, kunnen worden gevonden op onze website via de reserveringstool.
HEB JE VERDERE ASSISTENTIE NODIG?
ONS TEAM STAAT ALTIJD TOT JE BESCHIKKING!
Reserveringsteam & Klantenservice: +31 (0)23 56 986 56
Onze klantenservicecentra hebben momenteel te maken met een buitengewoon hoog aantal klantverzoeken. Hierom vragen we alleen direct contact met ons op te nemen, als je binnen de komende 72 uur een reservering hebt staan.
Je kunt alle informatie omtrent je reservering en andere diensten omtrent omboeken hier vinden.