Afgelopen woensdag zijn de grootste namen in de reisbranche op de Battersea Evolution neergestreken om de prestigieuze British Travel Awards 2016 bij te wonen. Sixt is ontzettend blij dat het bedrijf voor het tweede jaar op rij de Gold Prize for Beste Autoverhuurder naar huis heeft mogen nemen. En heeft Sixt voor het eerst de Silver Prize for Best Online Retailer Customer Service kreeg.
Sixt UK Beste Autoverhuurder Trofee
Sinds 2008 zijn de prijzen het merk van topprestaties in de vrijetijdsreizen en toeristische ondernemingen. Nu het aantal geregistreerde kiezers elk jaar sterk toeneemt, is de populariteit van de prijzen bij het publiek duidelijk aangetoond en gaat het van kracht tot kracht. Inderdaad, als de enige puur door de consument verkozen prijzen in de reisindustrie, is het ontvangen van een van deze titels een grote eer. Dit jaar werden tussen 4 juli en 30 september 2016 in totaal maar liefst 1.332.516 stemmen en adviezen uitgebracht.
Het hele Sixt team is er ongelooflijk trots op om twee van deze prestigieuze onderscheidingen te ontvangen. We willen graag een enorme ‘bedankt’ zeggen tegen al onze klanten die op ons hebben gestemd en we kunnen niet wachten om u deze geweldige service te blijven leveren samen met nog meer redenen om volgend jaar op ons te stemmen!