BETALING

Hoe werkt het betalingsproces en welke betaalmethodes worden al dan niet geaccepteerd voor SIXT+ in Nederland?

WELKE MOGELIJKHEDEN HEB IK VOOR BETALING?

Alleen creditkaarten van internationaal erkende creditkaartbedrijven (Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Discover, JCB, CUP) worden geaccepteerd als betaalmiddel. Prepaid- en debit kaarten niet. De betaalmethode moet op naam staan van de hoofdbestuurder.

HOE WERKT DE BETALING?

Tijdens de looptijd van je contract wordt, naast de eenmalige inschrijvingskosten aan het begin van het contract, maandelijks en aan het begin van een termijnperiode een pakketprijs voor het auto-abonnement in rekening gebracht, via de ingestelde betaalmethode. Als je tijdens de online reservering of het afhalen van je auto bij een SIXT vestiging aanvullende diensten afneemt die niet zijn inbegrepen bij de vaste huurprijs (zoals een kinderzitje), dan worden deze aanvullende diensten elke 30 dagen in rekening gebracht met de factuur van de volgende maand. Als aanvullende diensten worden geboekt tijdens het afhalen van het voertuig bij de vestiging, wordt het desbetreffende bedrag geautoriseerd op de desbetreffende betaalmethode, tot de volgende termijn is betaald.

MOET IK BORG BETALEN? WANNEER KRIJG IK DE BORG TERUG?

Als je de auto ophaalt, moet je naast het abonnementstarief ook een borg betalen. Hiermee voldoe je aan de contractuele verplichtingen waarmee we jouw creditkaart goedkeuren. Het goedkeuringsbedrag is afhankelijk van de categorie van het gehuurde voertuig en de algemene voorwaarden van Sixt die geldig zijn op het moment van ondertekening van het huurcontract. Het bedrag wordt aan het eind van de eerste factuurcyclus weer bijgeschreven op uw creditcard.

WANNEER EN HOE KRIJG IK MIJN FACTUUR?

Tijdens de looptijd van je contract wordt, naast de eenmalige inschrijvingskosten aan het begin van het contract, maandelijks en aan het begin van een termijnperiode een pakketprijs voor het auto-abonnement in rekening gebracht, via de ingestelde betaalmethode. Als je tijdens de online reservering of het afhalen van je auto bij een SIXT-vestiging aanvullende diensten afneemt die niet zijn inbegrepen bij de vaste huurprijs (zoals een kinderzitje), dan worden deze aanvullende diensten elke 30 dagen in rekening gebracht met de factuur van de volgende maand. Als aanvullende diensten worden geboekt tijdens het afhalen van het voertuig bij de vestiging, wordt het desbetreffende bedrag geautoriseerd op de desbetreffende betaalmethode, tot de volgende termijn is betaald.

KAN IK EEN SIXT+ ABONNEMENT AFSLUITEN MET EEN NEGATIEVE BKR-REGISTRATIE?

Alleen met een positieve BKR-registratie kun je een SIXT+ abonnement afsluiten.

IK HEB GEEN ANTWOORD GEVONDEN OP MIJN VRAAG

Geen antwoord gevonden? Neem dan contact op via:

Tel.: 0031 (23) 5698656

E-Mail: plus-benelux@sixt.com